I dok neki pokušavaju da uštede tako što se više voze biciklom ili koriste javni prevoz, mnogi nisu u mogućnosti i posežu za brojnim “trikovima”, kao što je gašenje motora dok čekaju da se na semaforu upali zeleno svijetlo.
Međutim, to bi moglo da ima više štete nego koristi za automobile koji nemaju start/stop funkciju.
Naime, automobil sa sistemom start/stop neće intervenisati kada je motor hladan. Računar zna da je motor najefikasniji kada je potpuno zagrijan. Zato će održavati motor u radu dok ne postigne optimalnu temperaturu.
Na vašoj instrument tabli će se pojaviti crveni simbol start/stop sistema (zaokruženo slovo A) ili neka druga poruka da sistem ne radi, odnosno da ne isključuje motor, piše Revijahak.
U slučaju da nemate start/stop sistema, izbjegavajte gašenje motora dok stojite na semaforu, pogotovo ako je motor hladan. Nećete uštedjeti ništa, a često paljenje i gašenje hladnog motora ima negativan uticaj na njegovu trajnost, kao i na vijek trajanja akumulatora.