Search
Close this search box.

Proizvodi Barske uljare, Meso-Prometa i Agro Monta – Novi nosioci žiga Dobro iz Crne Gore

Ekstra djevičansko, djevičansko i maslinovo ulje sa kantarionom, pod brendom “Barsko zlato” kompanije Barska uljara, te suvi goveđi ramstek i ovčiji narezak Meso-prometa iz Bijelog Polja, novi su nosioci kolektivnog žiga “Dobro iz Crne Gore” kojim Privredna komora označava kvalitetne domaće proizvode, saopšteno je iz Privredne komore Crne Gore PKCG.

“Savjet za dodjelu žiga Dobro iz Crne Gore, na sjednici 4. aprila, odlučio je i da se produži pravo na njegovo korišćenje za još osam proizvoda kompanije Meso-promet iz Bijelog Polja i konzumna jaja Agro Monta iz Nikšića”, piše u saopštenju.

Resorni tehnički komiteti su se, na osnovu detaljnog uvida u dokumentaciju kao i obilaskom proizvodnih pogona, uvjerili u kvalitet kandidovanih proizvoda i implementiranost standarda, a u obzir su uzete i izgrađena tržišna pozicija kompanija, marketing strategije koje primijenjuju, osvojene nagrade i priznanja.

Na sjednici je načelno usvojen Plan aktivnosti na projektu Dobro iz Crne Gore u 2022. godini.

“U cilju promocije domaćih proizvođača koji su nosioci Žiga, a samim tim i afirmacije kvaliteta domaćih proizvoda i usluga, te kako bi sam projekat Dobro iz Crne Gore učinili vidljivijim u 2022. godini planiramo da stavimo fokus na promotivne aktivnosti”, saopšteno je sa sjednice.

U projektu će se više pažnje posvetiti internet komunikaciji, edukaciji i promociji.

Sjednicu je vodila predsjednica Privredne komore Crne Gore Nina Drakić, a u radu su, pored članova učestvovali predsjednici tehničkih komiteta Božidarka MarkovićNataša Mirecki i prof. dr Miomir Jovanović i direktor Sektora za marketing u PKCG Novica Bulatović.

“Dobro iz Crne Gore je projekat vizuelnog označavanja crnogorskih proizvoda koji realizuje Privredna komora, a baziran je na rezultatima analiza o robnoj razmjeni Crne Gore sa inostranstvom u kojima je konstatovan veliki, kontinuirani i rastući spoljnotrgovinski deficit u razmjeni roba i usluga”, navodi se u saopštenju.

Takvi trendovi su prisutni i u onim segmentima, prvenstveno u proizvodnji hrane, u kojima Crna Gora posjeduje bogate prirodne resurse i dugu tradiciju proizvodnje koja je im je dala specifična obilježja i učinila ih autohtonim proizvodima.

“Osnovni cilj registrovanja kolektivnog žiga Dobro iz Crne Gore je prepoznatljivost, kvalitet i uspješan plasman crnogorskih proizvoda na domaćem i inostranom tržištu. Svim aktivnostima se želi na posredan način uticati na domaće proizvođače da prihvate kriterijume međunarodnog tržišta, podignu nivo kvaliteta proizvoda i učine poslovanje ekonomičnijim kako bi, konkurentnim cijenama i kvalitetom, uspješno parirali uvoznim proizvodima na domaćem tržištu i učvrstili put ka izvozu”, dodaje se u saopštenju.

Za ostvarivanje ovog cilja neophodno je uticati na podizanje nivoa znanja u oblasti marketinga i uvođenje odgovarajućih standarda.

“Pravo korišćenja žiga “Dobro iz Crne Gore” ima 19 kompanija za 80 proizvoda”, zaključuje se u saopštenju.

NOVOSTI

Povezane vijesti vijesti

Reklamni Prostor Prostor