Blizu 200 luksuznih soba na osam spratova, ogroman bazen, umetnička galerija i bašta, restorani svetske klase, kazino, fitnes centar… Sve ovo imaće budući hotel “Jugoslavija“, ali i mnogo više od toga. Nijedna soba neće biti manja od 38 kvadratnih metara, a prolaz ispod hotela rezervisan je za promenadu, koja će povezivati Bulevar Nikole Tesle i šetalište pored Dunava.
Ono što će svakako privlačiti posebnu pažnju jeste fasada hotelskog zdanja, za koju su arhitekte inspiraciju pronašle u čuvenom “svarovski” lusteru, koji je decenijama krasio hol “Jugoslavije”. Sve u svemu, hotel, koji je još u prvobitnim planovima dobio status reprezentativnog, zadržaće ga svakako i u budućnosti, ali u potpuno novom ruhu.

IZVOR: UNSTUDIO/KURIR
Elitna destinacija
To što je kompanija “Milenijum tim” preuzela hotel “Jugoslavija” i njeni planovi za izgradnju luksuznog hotelskog kompleksa su, za Mariju Labović, direktorku Turističke organizacije Srbije, značajan korak napred za turistički sektor Srbije.
“Ova investicija će, pre svega, unaprediti turističku infrastrukturu Beograda i pozicionirati naš glavni grad kao atraktivniju destinaciju za međunarodne posetioce. Luksuzni hoteli privlače turiste s višim standardom, koji ne samo da troše više na smeštaj već i na druge usluge, kao što su restorani, šoping i kulturne aktivnosti. Pored toga, ovakav projekat može biti i katalizator za dodatne investicije u turizam i prateće industrije, što doprinosi otvaranju novih radnih mesta i sveukupnom ekonomskom rastu Srbije”, kaže sagovornica.
Ona naglašava da će Ekspo 2027. u Beogradu dodatno povećati potrebu za smeštajnim kapacitetima:
“Izgradnja novog luksuznog hotela u okviru kompleksa “Jugoslavija” predstavlja strateški potez koji će omogućiti Beogradu da se predstavi kao moderan i spreman grad za organizaciju ovakvih globalnih manifestacija. Uprkos rastućem broju posetilaca, Beograd i Srbija generalno i dalje imaju ograničen broj luksuznih hotela koji mogu da zadovolje potrebe najzahtevnijih gostiju, zato će otvaranje novog hotela “Jugoslavija”, kao dela prestižnog lanca, popuniti ovu prazninu.
“Oni su često ključni faktori za privlačenje turista s dubljim džepom, uključujući poslovne ljude, slavne ličnosti i druge visokoplatežne goste. Pored pružanja vrhunskog smeštaja, oni donose i znatan prihod potrošnjom na dodatne usluge i proizvode”, smatra Labović.
Prema projektu, hotel “Jugoslavija” će imati dve kule – stambenu sa 42 sprata, koja će biti pozicionirana bliže centru Beograda, i poslovnu, nižu, sa 33 sprata. Njihove visine venaca neće prelaziti 150 metara i nisu postavljene tako da direktno gledaju jedna u drugu. U podnožju, odnosno na podijumu koji će ih spajati, biće prodavnice, restorani, lokali, a između njih hotelske sobe u zgradi od osam spratova, kao i dosad.
Izvor: Mondo.rs