PSŽ dolaskom Mesija zaradio 700 miliona eura

Dresovi Argentinca prodavaniji nego svih ostalih igrača zajedno

Prošle godine, Lionel Mesi je neočekivano napustio Barselonu poslije više od 20 godina i potpisao za PSŽ.

Vijest je označena kao „nuklearna bomba“ jer se očekivalo da će Argentinac završiti karijeru u Kataloniji.

U svojoj prvoj sezoni kao igrač “svetaca”, Mesi je igrao daleko ispod svog nivoa.

Učinak od 11 golova i 15 asistencija bio je premalo za jednog od najboljih igrača svih vremena.

Ni PSŽ sa Mesijem nije uspio ništa više da uradi u Ligi šampiona, ispao je u osmini finala protiv Reala, a Argentinac je bio jedan od najlošijih.

Iako je u Pariz došao bez obeštećenja, ipak je PSŽ dobro koštao Mesi.

Trogodišnji ugovor će klub iz Pariza platiti 110 miliona eura plus premije i bonusi.

Vlasnik tima Naser al Kalaifi otkrio je da se Mesijev dolazak pokazao sjajnim, s obzirom da je PSŽ zaradio ukupno 700 miliona eura od kada je došao u klub.

„Ugovor Lea Mesija nam je odmah donio 10 novih sponzorskih ugovora“, otkrio je Mark Armstrong, finansijski direktor PSŽ-a.

Otkriveno je i da je klub samo od prodaje Mesijevih dresova i rekvizita zaradio dodatnih 300 miliona eura.

Mesijev dres je najprodavaniji, čak ga više neko Kilijana Mbapea, Nejmara…

Čak 60 odsto dresova prodaje se pod imenom Mesi, što znači da ostali zajedno imaju manje od Argentinca.

Zvanični finansijski podatak je da je u prva tri sata nakon Mesijeve promocije prodati dresovi u vrijednosti manje od milion eura, odnosno 933 hiljade.

„Rijetko se dešava da igrač opravdava novac samo prodajom dresova. Nije moguće proizvesti onoliko dresova koliko tržište traži. To niko ne može da uradi“, rekao je Armstrong.

Velika je potražnja i za ulaznicama za „Park prinčeva” nakon dolaska Mesija u Pariz.

Na svim utakmicama nema više ulaznica za mečeve PSŽ-a kod kuće.

Lista čekanja za redovne karte povećana je za osam puta u odnosu na kapacitet stadiona.

I PSŽ je nakon dolaska Argentinca povećao pratioce na društvenim mrežama.

Dolaskom Mesija, PSŽ je dobio 15 miliona pratilaca više na svim platformama.

“Od toga zarađujemo dodatnih 1,4 miliona eura nedeljno“, rekao je Armstrong.

NOVOSTI

Povezane vijesti vijesti

Reklamni Prostor Prostor