Air Montenegro je kompanija uspostavljena na zdravim osnovama i menadžment je apsolutno zadovoljan ostvarenim rezultatima u ekstremno kratkom roku, saopštio je izvršni direktor preduzeća Predrag Todorović i najavio brendiranje aviona za početak ove godine.
On je kazao da je Air Montenegro prošle godine uspostavljena i počela da leti prije ljetnje turističke sezone, što je velika stvar koja je urađena i na koju svi mogu da budu ponosni.
Takođe, da je kompanija uspostavljena na zdravim osnovama i mogu da budu apsolutno zadovoljni tim rezultatima u ekstremno kratkom roku.
Kompanija, kako smatra, mora zajedno sa državom da pravi jedan dugoročni plan razvoja koji će biti i na benefit građana Crne Gore i u interesu države.
Poručio je da rade na jačanju njihovog brenda i vizuelnog identiteta i nadaju se da će za ovu sezonu ponuditi jedan kompletan proizvod na koji će svi moći biti ponosni.
Podsjetio je da je raspisan javni poziv za nabavku aviona većeg kapaciteta, pri čemu su kvalitetno ušli u tu pripremu sa podrškom Lufhansa sistema, Airbusa i Boeinga.
Todorović je najavio da u kompaniji sada intenzivno pripremaju novu sezonu, a planiraju dosta više destinacija nego što je to bilo prve godine.
Kaže da su zahvaljujući radu i znanju zaposlenih uspjeli tako brzo da uspostave kompaniju koja je u kratkom periodu ostvarila značajne rezultate.
Smatra da je jako bitno pogotovo za državne kompanije u Crnoj Gori, da već od starta imaju taj dobar industrijski prosjek.
Naveo je i da su imali razne vrste opstrukcija od prvog dana, kao i da su bili najnapadanija kompanija u Crnoj Gori, a njima je od prvog dana najviše bila potrebna pomoć.
Izvor: antenam.net