Search
Close this search box.

U Pljevljima nastavljaju sa zapošljavanjima: Raspisan konkurs za angažman dva inspektora

Nakon novembarskih konkursa za prijem savjetnika i referenata, krajem decembra raspisan je konkurs za prijem novih radnika u Sekretarijatu za inspekcijske poslove

Da još uvijek aktuelna pljevaljska lokalna vlast koristi svaku priliku da zaposli i udomi svoje kadrove može se vidjeti i po činjenici da su konkursi za prijem novih radnika u Sekretarijatu za inspekcijske poslove raspisani 27. decembra. Naime, lokalna izvršna vlast koja je na lokalnim izborima održanim 23. oktobra 2022. gdine izgubila povjerenje građana sada koristi priliku da uposli što više svog članstva u organe lokalne uprave. Postupa se u potpunosti suprotno onome što je u svom govoru povodom Dana opštine, 20. novebra, izgovorio još uvjek aktuelni predsjednik Opštine Pljevlja Rajko Kovačević. On je tom prilikom obećao da će se broj zaposlenih u lokalnoj upravi smanjiti za oko pedeset. Imajući u vidu da se konkursi stalno raspisuju, sve liči da će broj zaposlenih biti uvećan, a ne smanjen.

– Konkurs je raspisan za inspektora za drumski saobraćaj i inspektora za vode u Sekreterijatu za inspekcijske poslove. Konkursi traju do 14. januara- saopšteno je “Danu” u lokalnoj upravi uz pojašnjenje da se radi o zaposlenju na neodređeno vrijeme.

Da još uvijek aktuelna pljevaljska lokalna vlast koristi svaku priliku da zaposli i udomi svoje kadrove može se vidjeti i po činjenici da su konkursi za prijem novih radnika u Sekretarijatu za inspekcijske poslove raspisani 27. decembra. Naime, lokalna izvršna vlast koja je na lokalnim izborima održanim 23. oktobra 2022. gdine izgubila povjerenje građana sada koristi priliku da uposli što više svog članstva u organe lokalne uprave. Postupa se u potpunosti suprotno onome što je u svom govoru povodom Dana opštine, 20. novebra, izgovorio još uvjek aktuelni predsjednik Opštine Pljevlja Rajko Kovačević. On je tom prilikom obećao da će se broj zaposlenih u lokalnoj upravi smanjiti za oko pedeset. Imajući u vidu da se konkursi stalno raspisuju, sve liči da će broj zaposlenih biti uvećan, a ne smanjen.

– Konkurs je raspisan za inspektora za drumski saobraćaj i inspektora za vode u Sekreterijatu za inspekcijske poslove. Konkursi traju do 14. januara- saopšteno je “Danu” u lokalnoj upravi uz pojašnjenje da se radi o zaposlenju na neodređeno vrijeme.

Prema podacima sa zvaničnog opštinskog sajta prije ovih javnih poziv za zaposlenje, 30. novembra 2022. godine raspisani su konkursi za prijem lica na mjesto Savjetnika tri, odnosno asistenta na pripremi i sprovođenju projektnih aktivnosti. Savjetnik tri je tražen i za projekte iz kulturno-istorijske oblasti. Istog dana raspisan je i konkurs za refenta za prikupljanje i razmjenu informacija.

U lokalnoj upravi zaposlenih bilo oko 240

U Opštini Pljevlja, prije pomenutog talasa zapošljavanja, radilo je oko 240 osoba na neodređeno vrijeme. Tokom 2021. godine radni odnos je prekinulo 15 službenika i namještenika. U istoj godini je radni odnos zasnovalo 11 službenika i namještenika od kojih osam na neodređeno vrijeme, dva na određeno, a jedan službenik je sporazumno preuzet iz javnog preduzeća.

Ostaje da se vidi koliko je novih radnika zasnovalo radni odnos u prošloj godini, kao i koliko će ih zasnovati u ovoj godini i da li je broj zaspolenih u Opštini Pljevlja premašio cifru 240.

Nakon poraza na izborima, gradonačelnik Pljevalja Rajko Kovačević izmijenio je kadrovski plan Opštine Pljevlja, kojim je sadašnjoj administraciji omogućeno zapošljavanje 15 novih radnika. U obrazloženju odluke Kovačević je naveo da su za zapošljavanje novih radnika dobili saglasnost Ministarstva finansija. U Opštini tvrde da su za sva radna mjesta obezbijeđena finansijska sredstva.

Izmjenama kadrovskog plana Opštine Pljevlja za 2022. godinu predviđeno je zapošljavanje još osam službenika/namještenika u Sekretarijatu za opštu upravu. U tom sekretarijatu najviše će biti zaposleno spremačica, njih šest, i po jedan radnik na mjestu kurira, odnosno matičara. Planira se zapošljavanje još jednog službenika/namještenika u Upravi lokalnih javnih prihoda na, kako je navedeno, upražnjeno radno mjesto inspektora za koje je tražena saglasnost Ministarstva finansija.

Kadrovskim planom Opštine, koji je usvojen početkom prošle godine, predviđeno je da se kroz postupak sporazumnog raskida radnog odnosa i uz isplatu otpremnina u naredne dvije godine za pet odsto smanji broj zaposlenih u lokalnoj samoupravi.

Kako smo nezvanično saznali slična zaposlenja vrše se i u lokalnim preduzećima gdje je DPS sa svojim koalicionim partnerima upravljačka struktura.

NOVOSTI

Povezane vijesti vijesti

Reklamni Prostor Prostor