Search
Close this search box.

Maloprodaja opala, Kina nastoji da potpomogne domaću potrošnju vaučerima

S obzirom na to da se broj oboljelih od kovida 19 smanjuje, a višenedjeljni festival kupovine tek počinje, kineska vlada dijeli milijarde juana vaučera i subvencija za kupovinu kako bi podstakla domaću potrošnju.

Foto, Kina.jpg
Foto, Kina.jpg

U jednom od posljednjih takvih poteza, centralni grad Džengdžou, glavni grad provincije Henan, najavio je izdavanje vaučera u vrijednosti od 240 miliona juana (oko 36 miliona američkih dolara) od kraja maja do avgusta kako bi podstakao lokalnu potrošnju.

U međuvremenu, južno kinesko ekonomsko čvorište Šendžen počelo je da distribuira treću seriju svojih vaučera za kupovinu, u vrijednosti od 400 miliona juana, pred festival kupovine 18. juna.

Masovno poklanjanje vaučera došlo je u vrijeme kada su izbijanje novog talasa epidemije i antiepidemijske mjere teško opteretile kinesku domaću potrošnju, posebno prodaju neesencijalnih potrepština i ugostiteljski sektor.

Maloprodaja robe široke potrošnje, koja je značajan pokazatelj snage potrošnje Kine, pala je za 0,2 odsto na godišnjem nivou u periodu januar-april, pokazuju zvanični podaci.

NOVOSTI

Povezane vijesti vijesti

Reklamni Prostor Prostor